Print Læs højt
Søg Menu
Luk
  • 20. august 2019 Dårlig lyd på vores telefonforbindelse

    Vi oplever i øjeblikket nogle udfordringer med vores telefonforbindelse. Det betyder, at der kan være dårlig lydkvalitet, når du kommer igennem til os.

  • 20. august 2019 Du kan nu søge om udbetaling af kilometerpenge

    Er du godkendt til kilometerpenge, kan du nu gå i selvbetjeningssystemet og søge om udbetaling.

  • 16. august 2019 Telefonerne åbner 10:45 i dag

    I dag fredag den 16. august åbner vores telefoner klokken 10:45

  • 08. juli 2019 Vælg uddannelsessted - problemet løst

    Det er igen muligt at vælge uddannelsessted i godkendelsesdelen til Ungdomskort (trin 1).

  • 04. juli 2019 Problemer med telefonerne

    Vi har problemer med vores telefoner, og du kan opleve at blive smidt af.

    Vi arbejder på at løse problemet.

  • 02. juli 2019 Ungdomskort til udlandet - søg igen

    Er du godkendt til Ungdomskort til et uddannelsessted i udlandet, skal du søge om at blive godkendt igen, da din godkendelse er blevet afbrudt.

    Har du allerede købt og betalt et Ungdomskort..

  • 01. juli 2019 Brev om afbrud af udbetaling af kilometerpenge

    I dag den 1. juli 2019 er der nye regler og ny ansøgningsprocedure for kilometerpenge.

  • 01. juli 2019 Nye regler for Ungdomskort fra i dag

    I dag mandag den 1. juli 2019 træder de nye regler om, at du ikke kan få Ungdomskort og kilometerpenge til daglig transport på over 3½ time i kraft.

  • 28. juni 2019 Telefonerne i uge 27

    I uge 27 (mandag den 1. juli - fredag den 5. juli) er telefonerne lukket mellem kl. 12:00 og 13:00.

    Telefonerne er åbne kl. 10:00 - 12:00 og kl. 13:00 - 15:30.

  • 27. juni 2019 Fejl i trin 1 - vælg uddannelsessted

    Det er i øjeblikket ikke muligt at vælge uddannelsessted i godkendelsesdelen til Ungdomskort (trin 1). Du skal prøve igen, når problemet er løst.

    Vi arbejder på at løse problemet hurtigst m..