Print Læs højt
Søg Menu
Luk
18. november 2021

Digitaliseringsstyrelsen har senere udskudt lanceringen til 2022

Tirsdag den 30. november åbner Digitaliseringsstyrelsen Næste generation Digital Post. For at blive klar til det, lukker de den eksisterende løsning fra fredag den 26. november til og med mandag den 29. november (begge dage inklusive)

Det betyder, at du i disse dage ikke kan modtage Digital Post fra os (afgørelser, kvitteringer på ansøgninger og så videre), ligesom du heller ikke kan sende Digital Post til os via borger.dk. Meddelelserne eftersendes til dig tirsdag den 30. november.

Du kan stadig logge ind og læse dine gamle meddelelser i de fire lukkedage.

Spørg dit uddannelsessted

Skal du sende dokumentation eller andet til dit uddannelsessted, skal du spørge dem, hvad du skal gøre i de dage, hvor Digital Post er lukket.

Mere information

Alle borgere har modtaget et brev i e-Boks om lukningen af Digital Post.

Du kan læse mere om Næste generation Digital Post på borger.dk her.